Dostawa i zwroty

Dostawa na terenie Polski:

Gefreed wysyła paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w możliwie jak najkrótszym czasie, najczęściej tego samego dnia po złożeniu przez Ciebie zamówienia. Termin doręczenia przez firmę kurierską, to 1-3 dni, z reguły jest to następny dzień roboczy.

Koszt wysyłki :
Od 1 do 11 słoików: 13,00zł
12 i powyżej słoików: Wysyłka darmowa!

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia, po wcześniejszym umówieniu, w siedzibie Gefreed przy ul. Dąbrowskiego 291 lokal A, 60-406 w Poznaniu Koszt: odbiór osobisty 0 zł.

Czas realizacji zamówienia:

Zamówienie przygotowywane jest do wysyłki w kolejnym dniu roboczym, po dokonaniu płatności. Wyślemy E-mail z potwierdzeniem zamówienia, datą wysyłki i dostawy. Termin dostawy uzależniony jest od aktualnej liczby zamówień i dostępności produktów. O ewentualnym wydłużeniu terminu dostawy wyślemy informację E-mail’em

Płatności:

Przelew na konto bankowe: forma płatności dla osób, które preferują samodzielne logowanie do banku. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, otrzymujesz pocztą elektroniczną nr rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Zamówienie jest realizowane i przygotowywane do wysyłki z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Przelew online: forma szybkich i bezpiecznych płatności, realizowana przez podmiot Stripe świadczący obsługę płatności online – Przelewy24.pl,  zamówienie jest dostarczone w ciągu 3-4 dni roboczych. 

Gotówka: forma płatności dla osób, które decydują się na odbiór osobisty zamówienia. Nie akceptujemy kart płatniczych.

Zwrot produktów

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo odstąpienia od umowy i ich zwrotu bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów zwrotu, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki prześlij do nas oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Oświadczenie prześlij za pomocą poczty elektronicznej na adres E-mail: bezglutenu@gefreed.pl lub pocztą na adres: Gefreed Ul. Dąbrowskiego 291 lokal A,  60-406 Poznań.

Reklamacje

 Przed odebraniem przesyłki sprawdź w obecności kuriera , czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu – paragon lub faktura i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia procesu reklamacyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij pisemną reklamację za pomocą poczty elektronicznej na adres: bezglutenu@gefreed.pl  lub pisemnie na adres Gefreed Ul. Dąbrowskiego 291 lokal A, 60-406 Poznań. Opisz szczegółowo powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta.
  2. Produkt prześlij na adres: Gefreed Ul. Dąbrowskiego 291 lokal A, 60-406 Poznań
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wyślemy informację, mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, prześlemy uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.